Μεσουρανούσε στις πασαρέλες και τα περιοδικά τη δεκαετία του ’90. Τη θαύμαζαν όχι μόνο οι άντρες για τις ζουμερές καμπύλες της, αλλά και οι γυναίκες για την απλότητα και τη «γήινη» ομορφιά της.

Έχει συνεργαστεί με πολλές μεγάλες εταιρίες αρωμάτων και καλλυντικών και έχει φιλοξενηθεί αμέτρητες φορές σε εξώφυλλα περιοδικών.

Η Σίντι Κρόφορντ παραμένει μέχρι σήμερα μια πολύ όμορφη γυναίκα.

Το επαγγελματικό προφίλ της δεν ήταν ποτέ αυτό της «σταρ». Η Κρόφορντ από το ξεκίνημα της καριέρας της εκπροσώπησε το «κορίτσι της διπλανής πόρτας», καταρρίπτοντας τα μέχρι τότε πρότυπα, που ήθελαν τα μοντέλα ξανθά, με γαλανά μάτια και πολύ αδύνατα σώματα.

Την ίδια απλότητα υιοθέτησε από νωρίς και στην προσωπική της ζωή. Ποτέ δεν προκάλεσε με τις ερωτικές της σχέσεις και δεν κατηγορήθηκε για κάποια κατάχρηση ή προκλητική συμπεριφορά, όπως συμβαίνει συχνά με άλλες συναδέλφους της.

Από αριστούχος, τοπ μόντελ

Από μαθήτρια έδωσε τα πρώτα δείγματα του καλού χαρακτήρα της καθώς ήταν άριστη. Το 1984 αποφοίτησε από το Λύκειο με τον μεγαλύτερο βαθμό.

Με αυτές τις επιδόσεις κέρδισε υποτροφία για να σπουδάσει χημικός, αλλά δεν τελείωσε ποτέ τη σχολή, καθώς ξεκίνησε την καριέρα της στο μόντελιγκ.

Όπως έχει αναφέρει σε πολλές συνεντεύξεις της, το να γίνει μοντέλο δεν ήταν όνειρό της ούτε το επεδίωξε.

Η πορεία της στο χώρο ξεκίνησε σχεδόν τυχαία, όταν ένας φωτογράφος που δούλευε σε μια τοπική εφημερίδα στο Ντεκάλμπ κοντά στο Σικάγο, της ζήτησε να τη φωτογραφίσει.

Η ίδια έχει πει πως οι φωτογραφίες αυτές ήταν απαίσιες, όλο κιτς και στημένες πόζες, αλλά αποτέλεσαν την αιτία για να τη συστήσουν σε ένα πρακτορείο μοντέλων στο Σικάγο. Εκεί την «εντόπισε» ένας μακιγιέρ και την έστειλε σε ένα μεγαλύτερο πρακτορείο.

Αμέσως ξεκίνησε να δουλεύει επαγγελματικά σαν μοντέλο και μερικά χρόνια αργότερα, η Vogue την ονόμασε «τοπ, των τοπ μόντελς».

Η γήινη Σίντι

Από τα πρώτα της βήματα ο κόσμος αντέδρασε θετικά στην εικόνα της, επειδή δεν ήταν εξωπραγματική. Καστανομάλλα, με καστανά μάτια και σώμα με καμπύλες, η Κρόφορντ ήταν ένα πιο «προσιτό» πρότυπο ομορφιάς για τις καθημερινές γυναίκες.

«Το σώμα μου είναι ένα σώμα που μπορούν να έχουν πολλές γυναίκες, χωρίς να χρειάζεται να γίνουν ανορεξικές».
Χαρακτηριστικό στην εμφάνισή της είναι η ελιά πάνω από τα χείλη της για την οποία έδωσε «μάχη» στο ξεκίνημά της.

Μέχρι τότε οποιοδήποτε σημάδι ή ελιά θεωρείτο πρόβλημα για ένα μοντέλο. Η Κρόφοντ όμως ήταν ανένδοτη, όταν της πρότειναν να καλύψουν την ελιά ή να την αφαιρέσει.

«Κατάφερα να πείσω τους άλλους να πάψουν να θεωρούν την ελιά μου μειονέκτημα», έχει δηλώσει επανειλημμένως.
Ακόμα και όταν το όνομά της ήταν νούμερο ένα στο μόντελινγκ, η ίδια δεν υιοθέτησε ποτέ το λαμπερό τρόπο ζωής του χώρου.

«Αρνούμαι να πέσω στην παγίδα και να ζω με το άγχος της τελειότητας. Περιμένουν από μένα να κάνω τα ψώνια μου στο μπακάλη φορώντας ψηλοτάκουνες γόβες και ένα μαύρο στρετς φόρεμα. Φυσικά είναι γελοίο και δεν το κάνω ποτέ».

Παρόλο που δεν ήταν ποτέ της ¨ντίβα»,  οι φωτογραφίες της, ειδικά οι πιο τολμηρές, ξεσήκωναν το αντρικό κοινό.

Η προσωπική ζωή της Σίντι

Στις αρχές της δεκαετίας του ’90 η Κρόφορντ διατηρούσε δεσμό με τον Ρίτσαρν Γκιρ. Τον επισημοποίησαν το 1991. Έμειναν παντρεμένοι τέσσερα χρόνια.

Το 1998 παντρεύτηκε με το μοντέλο Ράντι Γκέρμπεπ, με τον οποίο είναι μαζί μέχρι σήμερα και έχουν αποκτήσει δύο πανέμορφα παιδιά.

Η κόρη της φαίνεται πως θα ακολουθήσει την πορεία της μητέρας της, αφού έχει κάνει ήδη τα πρώτα της βήματα στο μόντελινγκ σε ηλικία μόλις 13 ετών.

Το 2000 αποσύρθηκε από το μόντελινγκ, ωστόσο πραγματοποιεί έκτακτες εμφανίσεις όταν την καλούν. Σημάδεψε τη δεκαετία του ΄90, αλλά το κυριότερο είναι ότι έστειλε ένα μήνυμα που μάλλον δεν εισακούσθηκε.

Οι καμπύλες, οι ελιές, η φυσιολογική συμπεριφορά, δεν είναι αδυναμίες, αλλά προτερήματα. Σύντομα οι σχεδιαστές επέβαλλαν πάλι τα ανορεξικά μοντέλα, με τα τέλεια χαρακτηριστικά, επειδή έτσι τα ρούχα τους δείχνουν καλύτερα!

CC079
Η ομορφιά δεν προϊόν εργαστηρίου, αλλα χάρισμα της φύσης. Η βιομηχανία της μόδας όμως  δεν άκουσε το μήνυμα της Σίντυ, γιατί πιστεύει μόνο στις ανορεξικές

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here