Μετά τη Χρυσή Σφαίρα που κέρδισε, ουδείς μπορεί να αμφισβητήσει ότι η Κέιτ Μπλάνσετ είναι μια από τις πιο ταλαντούχες της γενιάς της. Το 2013 πρωταγωνίστησε στο έργο «Θλιμμένη Τζάσμιν», στην ταινία του Γούντι Αλεν. Το 2005, κέρδισε όσκαρ, για τον ρόλο της Κάθριν Χέπμπορν στην ταινία «Ιπτάμενος Κροίσος», στο πλευρό του Λεονάρντο Ντι Κάπριο.
Πολλοί πλέον, τη βλέπουν ως τη διάδοχο της Μέριλ Στριπ. Εκείνη ωστόσο προτιμά να κρατά χαμηλό προφίλ και να δηλώνει πρωτίστως μητέρα πλήρους απασχόλησης.
«Το σπουδαιότερο προνόμιο της δουλειάς μου είναι η ευκαιρία που μου δίνεται να ζήσω τη ζωή άλλων ανθρώπων. Οταν μου λένε πως είμαι μια συνειδητοποιημένη 44χρονη και ότι η ερμηνεία μου στη “Θλιμμένη Τζάσμιν” δίνει μια διαφορετική εικόνα της θηλυκότητας, απαντώ ότι η ανθρώπινη ψυχή έχει πολλές όψεις», λέει η Αυστραλιανή ηθοποιός.
Πού αποδίδει την επιτυχία της ταινίας; «Ο Γούντι είναι μοναδικός. Μέσα από τη “Θλιμμένη Τζάσμιν” μάς μιλά για την εποχή μας, για τη ζωή μας που κατέρρευσε από την οικονομική κρίση, για τη ματαιότητα μέσα στην οποία ζούσαμε, για την πτώση μας και για όσα χάθηκαν», εξηγεί η ηθοποιός, που επέστρεψε στην ενεργό δράση ύστερα από έξι χρόνια απουσίας, καθώς βρισκόταν στο τιμόνι του Θεάτρου του Σίδνεϊ. Το γεγονός ότι επανέκαμψε και μάλιστα με τόσο μεγάλη επιτυχία, αποδεικνύει –σύμφωνα με την ίδια– ότι δεν ισχύει η πεποίθηση, πως οι γυναίκες δεν μπορούν να βρουν καλούς ρόλους μετά τα 40. «Δεν αισθάνομαι ούτε σέξι ούτε όμορφη, όπως οι νεαρές ηθοποιοί, αλλά πιστεύω πως οι γυναίκες πρέπει να είναι σε θέση να εκφράσουν την προσωπικότητα και το στυλ τους», συνεχίζει η Κέιτ Μπλάνσετ που, εκτός από τον κινηματογράφο, έχει διαπρέψει και στο θεατρικό σανίδι, ερμηνεύοντας απαιτητικά κείμενα –από Ουίλιαμ Σέξπιρ έως Ντέιβιντ Μάμετ.
«Κανένας ρόλος όμως, δεν αξίζει όσο ο χρόνος που περνώ με τους τρεις γιους μου, 12, 8 και 5 ετών. Το να ζεις με τέσσερις άνδρες –συμπεριλαμβανομένου του συζύγου μου– είναι πιο συναρπαστικό από ένα φιλί του Λεονάρντο Ντι Κάπριο ή του Μπραντ Πιτ», συνεχίζει η επί 17 χρόνια παντρεμένη ηθοποιός με τον συγγραφέα Άντριου Άπτον.