ΠΗΓΗ: «Η ΜΥΣΤΙΚΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΣΚΗΝΟΘΕΤΩΝ», ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΙΩΡΑ

Κάποιες φορές, ορισμένοι σκηνοθέτες πρέπει να αρκεστούν στον περιορισμένο προϋπολογισμό που διαθέτουν.
Οι τέσσερις αυτοί σκηνοθέτες ήταν οι «βασιλιάδες» του φτηνού σινεμά. Με ελάχιστα χρήματα έκαναν ό,τι καλύτερο μπορούσαν.

Έντουαρντ Γουντ Τζούνιορ

Τα πιο γνωστά του έργα ήταν «Η Νύφη του Τέρατος» που προβλήθηκε το 1955 και το «Σχέδιο 9 από το διάστημα», που προβλήθηκε το 1959.
Αναγνωρισμένος ως ο Όρσον Γουέλς του μη ποιοτικού κινηματογράφου, ο Γουντ λάτρευε να φορά γυναικεία ενδύματα, κυρίως πουλόβερ ανγκορά και γύριζε απίστευτα χαμηλής ποιότητας ταινίες επιστημονικής φαντασίας και κοινωνικού περιεχόμενου.
Το «Σχέδιο 9 από το διάστημα», θεωρείται ευρέως η χειρότερη ταινία που έχει γυριστεί ποτέ.
Ο Γουντ, που κάποτε εργαζόταν ως «τέρας» σε τσίρκο, ισχυριζόταν ότι πολέμησε στη μάχης της Ταράουα στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, φορώντας σουτιέν και κιλότα κάτω από τη στολή του.
Καθιερώθηκε ως «καλτ» σκηνοθέτης, μετά από την ταινία που του αφιέρωσε ο Τιμ Μπάρτον το 1984, όπου τον υποδύθηκε ο Τζόνι Ντεπ.

Γουίλιαμ Μποντίν

Τα πιο γνωστά του έργα ήταν το «Μπίλι ο Τρομερός εναντίον Δράκουλα» και το «Ο Τζέσε Τζέιμς συναντά την κόρη του Φρανκενστάιν».
Ο Μποντίν ήταν γνωστός για τη συνήθειά του να γυρίζει πάντα τις σκηνές του μια κι έξω.
Είχε μια μακρά και διακεκριμένη καριέρα στο Χόλιγουντ πριν αρχίσει να κάνει φτηνιάρικες ταινίες τη δεκαετία του ’60.
Υπήρξε βοηθός των Γκρίφιθ και Μακ Σένετ την εποχή του βωβού και το 1934 σκηνοθέτησε μια από τις σημαντικότερες ταινίες του μεγάλου κωμικού Γ. Κ. Φιντς.
Υπήρξε επίσης φίλος του Ντίσνεϊ και συμμετείχε στην τηλεοπτική Λέσχη Μίκυ Μάους.
Όταν πέθανε το 1970, είχε μια από τις μακροβιότερες καριέρες στο Χόλιγουντ.

Ρότζερ Κόρμαν

Τα πιο γνωστά του έργα ήταν «Η Επίθεση των καβουριών-τεράτων» και «Το μαγαζάκι του τρόμου».
Ο Εντ Γουντ μπορεί να είναι πιο συμπαθής, αλλά ο Ρότζερ Κόρμαν είναι ο πραγματικός μάστορας του φθηνού κινηματογράφου, όπως γνωρίζουν πολλοί οπαδοί και προστατευόμενοί του.
Κοντά του μαθήτευσαν σκηνοθέτες όπως οι Φράνσις Φορντ Κόπολα, Ρον Χάουαρντ, Τζόναθαν Ντέμι και Μάρτιν Σκορσέζε και ηθοποιοί όπως ο Ρόμπερτ ντε Νίρο και Τζακ Νίκολσον, ο οποίος υποδύθηκε έναν αλλοπρόσαλλο ασθενή οδοντιατρείου στο «Μαγαζάκι του τρόμου», κλασική ταινία με θέμα ένα δολοφονικό φυτό.
Ο Κόρμαν ειδικευόταν στο να γυρίζει ταινίες γρήγορα, με λίγα έως καθόλου λεφτά, κάτι που έλεγε ότι είχε μάθει από την εκπαίδευσή του ως μηχανικός.
Λέγεται ότι μπορούσε να κλείσει συμφωνία σε τηλεφωνικό θάλαμο, να γυρίσει την ταινία μέσα στον θάλαμο και να τη χρηματοδοτήσει με το κέρμα που βρήκε στη συσκευή.

Ούβε Μπολ

Τα πιο γνωστά του έργα είναι το «Σπίτι των Νεκρών» και το «Δίψα για εκδίκηση».
Η ειδικότητά του είναι οι ταινίες βασισμένες σε video games, που τις χρηματοδοτεί ο ίδιος εκμεταλλευόμενος ένα παραθυράκι στον φορολογικό νόμο της Γερμανίας.
Οι βίαιες, μηδενιστικές ταινίες του συνήθως σημειώνουν παταγώδη αποτυχία, ενοχλούν τους παίκτες των εν λόγω βιντεοπαιχνιδιών και δέχονται τα πυρά της κριτικής, που θυμώνουν τόσο τον Μπολ ώστε κάποτε προκάλεσε τους επικριτές του να τον αντιμετωπίσουν σε δημόσιες αναμετρήσεις μποξ.
Το 2008 ενοχλημένοι θεατές ξεκίνησαν διαδικτυακή εκστρατεία για να πιέσουν τον Μπολ να εγκαταλείψει τη σκηνοθεσία.
Εκείνος κυκλοφόρησε ένα βίντεο στο οποίο κατηγόρησε τους κριτικούς το ως «καθυστερημένους» και αναγόρευσε τον εαυτό του ως τη «μόνη ιδιοφυΐα στη γαμ***** κινηματογραφική βιομηχανία».

ΠΗΓΗ: «Η ΜΥΣΤΙΚΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΣΚΗΝΟΘΕΤΩΝ», ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΙΩΡΑ

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here