Η φωτογραφία της διαφήμισης έχει τραβηχτεί στις αρχές της δεκαετίας του ’90. Τότε που δεν υπήρχε μετρό και τα νεύρα των οδηγών δοκιμάζονταν στους δρόμους της Αθήνας. Το μποτιλιάρισμα ήταν καθημερινό και αναπόφευκτο.
Στη διαφήμιση αντλούμε πολλές πληροφορίες για τη δεκαετία του ’80 που έφευγε και του ’90 που ήταν στο ξεκίνημα της.
Αρχικά βλέπουμε τα οχήματα που είναι μποτιλιαρισμένα σε τέσσερις λωρίδες κυκλοφορίας!
Άλλωστε η διαφήμιση αφορά μηχανάκι, που ήταν η καλύτερη λύση για γρήγορη μετακίνηση. Όχι βέβαια και η ασφαλέστερη.
-Τα λεωφορεία είναι μπλε, με τεράστια τζάμια και χωρίς air condition. Μπροστά το μηχανάκι για την ακύρωση του εισιτηρίου.
-Τα ταξί χωρίζονται σε μονά και ζυγά, με τη σχετική πινακίδα τοποθετημένη δίπλα στο «καπέλο», για να ξέρει και ο πελάτης αν θα το σταματήσει.
-Στο βάθος βλέπουμε μηχανόβιους που και αυτοί δυσκολεύονται στην κίνηση. Φυσικά κανείς δε φοράει κράνος. Η μόνη διέξοδος όπως γράφει η διαφήμιση είναι το παπάκι που «ξέρει ταχύτερα τους δρόμους της πόλης».
– Το διαφημιζόμενο μηχανάκι είναι χαρακτηριστικό δείγμα, του πρωτόγονου photoshop της εποχής. Τα γραφικά δεν ήταν τόσο εξελιγμένα όσο σήμερα και η διαφορά μεταξύ των δύο φωτογραφιών είναι εμφανής.
Στη λεζάντα διαβάζουμε ότι είναι «γνήσια ιαπωνικό, τετράχρονο, με ηλεκτρονική ανάφλεξη. Με 5 ίππους στα 6500 στροφές, το 50άρι, και 8,2 ίππους στις 8500 στροφές το 100άρι».
Είναι η εποχή που τα 50άρια, τα οποία κυριαρχούσαν, δίνουν τη θέση τους σε περισσότερα κυβικά.
Διαβάστε επίσης: Τα θρυλικά παπάκια των 80s. Τα πειραγμένα 72αρια, οι κομμένες ποδιές και οι «λασπωτήρες». Το μηχανάκι που σημάδεψε μια δεκαετία (βίντεο)