Η φωτογραφία τραβήχτηκε στην Ελλάδα στα τέλη Ιουλίου του 1965. Πρωταγωνιστεί μια καλογυμνασμένη μπαλαρίνα που απολαμβάνει τον ελληνικό ήλιο και τη θάλασσα με μια σύντομη βαρκάδα στα νερά του Ναυπλίου. Τόσο αυτή όσο και η παρέα της μόλις έφτασαν από τη Γαλλία και δείχνουν να απολαμβάνουν το ανέλπιστο δώρο της παραγωγής πριν εμφανιστούν στην Επίδαυρο.
Είναι το «αστέρι του μπαλέτου της Όπερας», η διάσημη μπαλαρίνα του Παρισιού Nanon Thibon που μαζί με συναδέλφους της πρωταγωνίστησαν στη σπουδαία παράσταση η «Καταδίκη του Φάουστ» σε σκηνοθεσία- χορογραφία Μορίς Μπεζάρ. Το έργο ανέβηκε στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου στις 31 Ιουλίου και 1 Αυγούστου του 1965.
Ήταν η πρώτη φορά που το διάσημο συγκρότημα ερχόταν στην Ελλάδα στην πλήρη σύνθεσή του και η μπαλαρίνα δεν έχασε την ευκαιρία να απαλλαγεί τα σκληρά πουέντ και ξυπόλητη να πλεύσει στην ήρεμη θάλασσα του Αργολικού Κόλπου.
«Τέσσερα σιδηροδρομικά οχήματα με τα σκηνικά της όπερας του Μπερλιόζ, «Η καταδίκη του Φάουστ» έφθασαν ήδη στην Αθήνα εν όψει της εμφάνισης της Όπερας των Παρισίων στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου στο πλαίσιο των καλλιτεχνικών εκδηλώσεων του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού», έγραφε το «Βήμα» στις 21 Ιουλίου 1965 και χαρακτήριζε την παράσταση ως το «μεγαλύτερο θεατρικό εγχείρημα που γίνεται με τη συμμετοχή της Όπερας των Παρισίων».
«Για την παρουσίαση θα συνεργασθούν 314 τεχνικοί και καλλιτέχνες της Όπερας των Παρισίων και 164 κομπάρσοι και διοικητικοί υπάλληλοι. Για τη μεταφορά των Γάλλων τραγουδιστών, χορευτών και τεχνικών διετέθησαν 4 αεροσκάφη, θα δημιουργηθή δε αερογέφυρα την νύκτα της 25ης προς την 26ην Ιουλίου μεταξύ της γαλλικής πόλεως Οράνζ – όπου εμφανίζεται το κλιμάκιο – και του Ελληνικού» συνέχιζε το ρεπορτάζ.
Η παράσταση ανέβηκε σε μια εποχή που στην Ελλάδα επικρατούσε πολιτική αστάθεια που κατέληξε στην αποστασία βουλευτών της Ενωσης Κέντρου και την ανατροπή της κυβέρνησης του Γεωργίου Παπανδρέου. Ο εκλεγμένος με τεράστιο ποσοστό πρωθυπουργός εξαναγκάστηκε από τον νεαρό βασιλιά Κωνσταντίνο σε παραίτηση και η Αθήνα «έβραζε» από καθημερινές διαδηλώσεις.
Παρά τον αναβρασμό οι εφημερίδες της εποχής ασχολήθηκαν πολύ με την παράσταση, όπως και με άλλες διεθνείς παραγωγές που ήρθαν στην Ελλάδα εκείνο το καλοκαίρι, τόσο στο Ηρώδειο όσο και στην Επίδαυρο.
Μάλιστα για τη συγκεκριμένη παράσταση, σχολιάζοντας την σκηνοθεσία με τους πειραματισμούς και τα σκηνικά, έθεταν το ερώτημα που πολλοί θέτουν και σήμερα: έχουν θέση στη Επίδαυρο τέτοιου είδους παραστάσεις ή πρέπει να αποκλείονται οποιαδήποτε έργα εκτός από τις αρχαίες τραγωδίες;
- Την αρχική φωτογραφία του Jack Garofalo εντόπισε και δημοσίευσε ο συλλέκτης Θεόδωρος Μεταλληνός