Η πιο χαρακτηριστική σκηνή στην ταινία «Goldfinger» είναι όταν ο πράκτορας 007 μπαίνει στο δωμάτιο και αντικρίζει νεκρή τη νεαρή καλλονή, που κάποιοι την είχαν βάψει με χρυσό. Στην ταινία, ο θάνατός της προήλθε από ασφυξία, που οφειλόταν στη χρυσή μπογιά . Τι συνέβη όμως στην πραγματικότητα; Η ηθοποιός Σίρλεϊ Ίτον προσελήφθη για να ενσαρκώσει το χρυσό πτώμα στην ταινία «Goldfinger». Οι συντελεστές της παραγωγής την καθησύχασαν ότι είναι απίθανο να προέλθει θάνατος από δερματική ασφυξία (αν και δεν είναι απολύτως σίγουροι το 1964, που γυρίζεται η ταινία). shirley 1 Για παν ενδεχόμενο, πάντως, καθ’ όλη τη διάρκεια του γυρίσματος παρευρίσκεται ένας γιατρός στο γύρισμα, από τον φόβο πιθανής ασφυξίας. Για τον ίδιο λόγο, το στομάχι της είναι γυμνό. Η Ίτον περνάει στο μέικ απ δύο ώρες, που είμαστε σίγουροι ότι ο ζωγράφος που την έβαψε, δεν θα ξεχάσει εύκολα για το υπόλοιπο της ζωής του. Αν και ο μύθος για τη δερματική ασφυξία βασιζόταν κυρίως στη λανθασμένη γνώση της εποχής, ότι η αναπνοή γινόταν εν μέρει μέσω του δέρματος, ανησυχούν ότι το δέρμα είναι η κύρια επιφάνεια για την αλλαγή θερμοκρασίας, και ότι αν η ζέστη συγκεντρωθεί για μεγάλο χρονικό διάστημα «φυλακισμένη» κάτω από το δέρμα, τότε ο θάνατος είναι μια πολύ ρεαλιστική πιθανότητα. Το συνεργείο γυρίζει τις σκηνές με την Eaton πολύ πολύ γρήγορα, χωρίς καμία χρονοτριβή.     shirley 3 Μετά το γύρισμα, η ηθοποιός αφαιρεί τη χρυσή μπογιά με τη βοήθεια της ενδυματολόγου και της μακιγιέζ, ενώ για τα υπολείμματα χρυσού που παραμένουν στο κορμί της θα χρειαστούν πολλές ώρες σε χαμάμ, για να βγούν τελείως από πάνω της. Πιθανότατα για διαφημιστικούς λόγους, διαδόθηκε ότι η Σίρλεϊ Ίτον βρήκε τραγικό θάνατο, ενώ βρισκόταν στο γύρισμα, από ασφυξία, λόγω της χρυσής μπογιάς (ακριβώς όπως συνέβαινε και στην ταινία). Παρά τον αστικό μύθο που συνόδευσε την κυκλοφορία της ταινίας «Goldfinger» το 1964, η Ίτον ζει και βασιλεύει μέχρι σήμερα, ενώ το 2003 συμμετείχε σε ένα επεισόδιο στο σίριαλ Mythbusters, εξαργυρώνοντας με αυτόν τον τρόπο τον μύθο της!

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here