«Δεν είσαι σκίτσο. Πες όχι στην ανορεξία».
«Με το να κάνεις like, δεν βοηθάς. Γίνε εθελοντής»,
«Το χρώμα σου δεν θα έπρεπε να σηματοδοτεί το μέλλον σου».
Είναι μερικά από τα σλόγκαν ορισμένων εντυπωσιακών κοινωνικών διαφημίσεων, που τολμάνε να θίξουν θέματα ταμπού, όπως η σεξουαλική κακοποίηση παιδιών, η νευρική ανορεξία, ο υποσιτισμός, η κακοποίηση γυναικών.
Οι εικόνες δείχνουν ένα κινητό που ματώνει, ένα κάδο σκουπιδιών που γίνεται το «μεσημεριανό τραπέζι» για τους άστεγους και ένα πιστόλι αντί για καμινάδα, που βγάζει «φονικό καπνό».
Οι διαφημίσεις δεν φτιάχνονται μόνο για να μας παροτρύνουν να αγοράσουμε κάποιο προϊόν, αλλά και για να περάσουν μηνύματα κοινωνικά, αντιπολεμικά, οικολογικά κλπ.
Τέτοιου είδους καμπάνιες δεν έχουν καθόλου σλόγκαν, ή γράφουν ένα πολύ σύντομο και δυνατό μήνυμα.
Οι εικόνες είναι τόσο δυνατές, που δεν χρειάζονται λόγια.
Πολλές φορές σοκάρουν τους πολίτες προκειμένου να ανοίξουν συζήτηση στην κοινωνία.
Δείτε μερικές από τις πιο χαρακτηριστικές καμπάνιες.
Δείτε επίσης: Ο καλλιτέχνης που αλλάζει τις αληθινές φωτογραφίες της δυστυχίας με χαρούμενα σκίτσα. «Φαντάσου», η συγκινητική δουλειά ενός εικονογράφου που παλεύει και αυτός να νικήσει τη λογοκρισία της χώρας του.