Μετά την πτώση της χούντας, η απελευθέρωση περνάει και στη διαφήμιση. Τα σέξι σποτάκια, στα οποία συμμετέχουν γυναίκες, που επί επταετίας θα κόβονταν από τη λογοκρισία του καθεστώτος, προβάλλονται πια ελεύθερα. Σε πολλά από αυτά, ο ερωτισμός είναι έντονος.
Διαφήμιζαν αρώματα με αισθησιακές μουσικές και υπονοούμενα με την βοήθεια της αμφιλεγόμενης Αμάντα Λήρ.
Η τραγουδίστρια ακούστηκε στο σποτ δημοφιλούς μπύρας στην οποία πρωτοακούστηκε η ατάκα «έτσι μου αρέσει».
Βέβαια, οι γυναίκες διαφήμιζαν μόνο προϊόντα που απευθύνονταν στις ίδιες, όπως καλλυντικά και απορρυπαντικά. Εκεί η «θεία Όλγα» διέπρεψε…
Το να διαφημίσει όμως, μια γυναίκα αυτοκίνητο ήταν ανήκουστο, αφού οι σοφερίνες δεν είχαν πάρει ακόμα τιμόνι στα χέρια τους.
Η διαφήμιση κατέληγε με την έκφραση «δεν το αλλάζω με τίποτε» και έκανε πάταγο.