Η γέννησή της και μόνο προκάλεσε αντιδράσεις απ’ τον κόσμο.
Η μητέρα της ήταν λευκή, ο πατέρας της μαύρος και ο γάμος τους ήταν μια τεράστια πρόκληση στην ρατσιστική Αμερική των 70ς. Οι γονείς της δεν άντεξαν την πίεση και χώρισαν όταν ήταν τριών ετών, αλλά αυτό δεν σήμαινε ότι σταμάτησαν τα πικρά σχόλια.
Ωστόσο τα αγνοούσε, επικεντρώνοντας όλο της το ενδιαφέρον στη μουσική.
Η μητέρα της τραγουδούσε όπερα και η μικρή μεγάλωσε με αυτά τα ακούσματα.
Σε ηλικία τριών ετών, διόρθωσε τη μητέρα της, όταν έκανε λάθος σε μια νότα και τότε έγινε εμφανές ότι έκρυβε μέσα της ένα εξαιρετικό ταλέντο. Έκτοτε, δεν σταμάτησε να τραγουδά.
Αδιαφορούσε για το σχολείο και οποιαδήποτε άλλη ασχολία.
Περνούσε το χρόνο της γράφοντας τραγούδια και ηχογραφόντας κομμάτια σε όποιο στούντιο της έδινε την ευκαιρία.
Στα 15, ουσιαστικά σταμάτησε το σχολείο, και περνούσε τις μέρες της στη Νέα Υόρκη, με τον μεγαλύτερο αδελφό της, που ήταν γυμναστής.
Πελάτες του ήταν μερικοί μεγάλοι μουσικοί παραγωγοί και τους ζήτησε να ακούσουν μια κασέτα της αδερφής του.
Ένας από αυτούς εντυπωσιάστηκε και την έφερε σε επαφή με ένα συνθέτη.
Άρχισαν να γράφουν τραγούδια και να τα στέλνουν σε όλες τις δισκογραφικές εταιρείες.
Μετά από ένα χρόνο, η Sony και η Warner Brothers άρχισαν να συγκρούονται, για να την πείσουν να υπογράψει μαζί τους συμβόλαιο.
Η φωνή της ήταν μοναδική και μπορούσε να φτάσει ακόμα και τις πιο ψηλές νότες.
Τελικά επέλεξε τη Sony, ο διευθυντής της οποίας έμελλε να γίνει ο σύζυγός της.
Σάρωσε στα βραβεία και στις πωλήσεις απ’ το πρώτο άλμπουμ της.
Κάθε χρονιά, με κάθε καινούριο δίσκο, έφτανε στην πρώτη θέση των μουσικών chart.
Μέχρι που χώρισε, έφυγε απ’ τη Sony και προσπάθησε, ταυτόχρονα με την κυκλοφορία νέου άλμπουμ, να πρωταγωνιστήσει σε δική της ταινία.
Το 2001, έπαθε υπερκόπωση και λίγο πριν καταρρεύσει σωματικά και ψυχολογικά, εμφανίστηκε σε μια εκπομπή του MTV, χωρίς να έχει ενημερώσει κανέναν. Μιλούσε χωρίς συνειρμό και έδειχνε να τα έχει χαμένα.
Επανήλθε μετά από μία σύντομη νοσηλεία στο νοσοκομείο, αλλά η καριέρα της είχε πάρει την κατιούσα.
Η ταινία ήταν μια εμπορική και κριτική αποτυχία, ενώ το άλμπουμ δεν έφτασε τα ύψη των προηγούμενων.
Σταδιακά επέστρεψε στην κορυφή το 2005, με το άλμπουμ “The Emancipation of Mimi” και παραμένει μία από τις πιο αγαπημένες τραγούδιστριες της R&B.
Η εικονιζόμενη είναι η Μαράια Κάρεϊ.