Η Εύα Μπράουν, η ερωμένη του Χίτλερ, γυμνή;
Αυτό πίστευαν στις αρχές της δεκαετίας του ’60, όσοι αντίκρισαν τα βίντεο προσωπικών, οικογενειακών στιγμών της αγαπημένης του Χίτλερ.
Όλα τα έντυπα της εποχής είχαν ασχοληθεί με τις εικόνες της γυμνής γυναίκας, που πόζαρε μπροστά από ένα καταρράκτη.
Οι φήμες οργίαζαν για τον δημιουργό του φιλμ και η επικρατέστερη ήθελε τον Αδόλφο Χίτλερ να τραβάει με κάμερα την αισθησιακή ερωμένη του.
Οι ειδικοί κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι τα βίντεο με τη γυμνή Εύα Μπράουν ήταν το πιο καλά κρυμμένο μυστικό μεταξύ των αξιωματικών των Ες Ες και λίγο πριν το θάνατό του, ο Χίτλερ διέταξε έναν στρατιώτη να θάψει το φιλμ και αργότερα τον σκότωσε, για να μη γνωρίζει κανείς την κρυψώνα.
Η πραγματική ιστορία όμως ήταν τελείως διαφορετική. Την κάμερα κρατούσε η ίδια η Εύα Μπράουν και η γυμνή γυναίκα ήταν η αδερφή της, Γκρετλ, με την οποία έμοιαζαν πολύ. Η Εύα εμφανίζεται με τα απόκρυφα σημεία καλυμμένα, με ένα άσπρο ολόσωμο μαγιό, να κάνει γυμναστικές ασκήσεις.
Τα βίντεο δεν είχαν «πονηρό» περιεχόμενο, αλλά έδειχναν τον Φύρερ της Γερμανίας σε προσωπικές στιγμές, με μέλη της οικογένειάς του και άλλους αξιωματικούς του Τρίτου Ράιχ. Τα ανακάλυψε το 1972 ο Λουτζ Μπέκερ, καλλιτέχνης και κινηματογραφιστής του 1940, στο Εθνικό Αρχείο στην Ουάσινγκτον των Η.Π.Α. Τα είχαν συγκεντρώσει τα αμερικάνικα στρατεύματα από το εξοχικό σπίτι του Χίτλερ, μετά την πτώση του ναζιστικού καθεστώτος.
Ο Μπέκερ χρησιμοποίησε κομμάτια απ’ τα βίντεο της Μπράουν, στο ντοκιμαντέρ του «Σβάστικα». Το ντοκιμαντέρ έκανε πρεμιέρα στο Φεστιβάλ των Καννών το 1973 και οι αντιδράσεις του κοινού ήταν θυελλώδεις, γιουχάιζαν και φώναζαν στην οθόνη τη λέξη «δολοφόνοι». Την ίδια περίοδο κυκλοφόρησε ένα απ’ τα γνωστότερα ντοκιμαντέρ για τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, το βρετανικό « Ο κόσμος σε πόλεμο». Συμπεριέλαβε κι αυτό πολλά κομμάτια απ’ τα βίντεο της Μπράουν, αλλά με τρόπο που δεν προκάλεσαν την εξαγρίωση των θεατών.
Μερικά κομμάτια από τα βίντεο της Εύα Μπράουν.