Ο πιτσιρικάς της φωτογραφίας έζησε ταραγμένα παιδικά χρόνια.
Ο πατέρας του έπινε και χτυπούσε τη μητέρα του η οποία είχε εθιστεί στο αλκοόλ, στην προσπάθειά της να ξεχάσει τις δυσκολίες της ζωής της. Ο μικρός ήταν υπερπροστατευτικός με τη μητέρα του και φήμες λένε ότι μια μέρα έφτασε να πυροβολήσει τον πατέρα του για να την σώσει από τη μανία του.
Όταν μεγάλωσε γράφτηκε στην στρατιωτική σχολή που είχε φοιτήσει και ο πατέρας του. Απέτυχε παταγωδώς.
Ένας απ’ τους δασκάλους όμως του πρότεινε να ασχοληθεί με το θέατρο, όπου θα μπορούσε να διοχετεύσει την ευαισθησία, αλλά και την οργή του.
Η μητέρα του, που είχε υπάρξει ηθοποιός, ενθουσιάστηκε με το νέο ενδιαφέρον του γιου της.
Το μόνο εμπόδιο ήταν και πάλι ο πατέρας του που τελικά πείστηκε από τη μητέρα του.
Επόμενος σταθμός ήταν η Νέα Υόρκη για σπουδές στην υποκριτική. Διέπρεψε.
Ήταν με διαφορά ο καλύτερος μαθητής και δεν δυσκολεύτηκε καθόλου να βρει δουλειές.
Στην πρώτη οντισιόν που πήγε δήλωσε ότι είχε γεννηθεί στην Καλκούτα της Ινδίας.
Ξεκίνησε με θεατρικές παραστάσεις που αποκόμισαν εξαιρετικές κριτικές και του έδωσαν το βραβείο του καλύτερου ανερχόμενου ηθοποιού. Ξεχώριζε απ’ τους υπόλοιπους ηθοποιούς που κινούνταν έντονα, μιλούσαν δυνατά και έδιναν σε κάθε έκφραση υπερβολική θεατρικότητα.
Αυτός ήταν ήσυχος, πιο φυσικός και μιλούσε τόσο χαμηλόφωνα, που πολλοί δυσκολεύονταν να τον καταλάβουν.
Το 1947 πέρασε από οντισιόν για την ταινία “Επαναστάτης χωρίς αιτία”.
Δεν του έδωσαν τον ρόλο, αλλά λίγο αργότερα έκανε ένα άλλο δοκιμαστικό. Εκεί πέτυχε και πήρε τον ρόλο που έμελλε να γίνει και η πρώτη του μεγάλη επιτυχία.
Πρώτη φορά τον ενσάρκωσε στη σκηνή του θεάτρου, αλλά το 1951 το έργο μεταφέρθηκε και στον κινηματογράφο.
Ο εικονιζόμενος υποδύθηκε έναν όμορφο, άλλα άγριο νεαρό άντρα που συγκρούεται με την ψυχολογικά ασταθή κουνιάδα του.
Το θεατρικό έργο ήταν του Τένεσι Γουίλιαμς, η σκηνοθεσία του Ηλία Καζάν, συμπρωταγωνίστριά του ήταν η Βίβιαν Λι και ο τίτλος “Λεωφορείο ο Πόθος”.
Το αγόρι στη φωτογραφία είναι ο Μάρλον Μπράντο, που υποδύθηκε τον Στάνλι Κοβάλσκι και άφησε ιστορία στον κινηματογράφο.